پشتیبانی ایرانسل همیشه در کنار مشترکین خود برای حل مشکلات آنها و ارائه راهنماییهای لازم می باشد. شرکت ایرانسل از سال 1384 کار خود را در زمینه ارائه سیم کارت و خدمات مربوط به اپراتور آغاز کرده است. ایرانسل توانسته با ارائه سیمکارتهایی با قیمت ارزان و خدماتدهی بالا، نظر افراد را به خود جلب کند و جایگاه برتری برای خود کسب نماید؛ به طوری که در حال حاظر از بزرگترین دیتاها و اپراتورهای کشور محسوب می شود.
ایرانسل همواره در تلاش است خدمات متنوعی به مشترکین خود ارائه دهد. این خدمات شامل: خرید و استفاده از اینترنت، مشاوره آنلاین، پرداخت قبوض، خرید شارژ دائمی و اعتباری، خرید بسته مکالمه و ترکیبی، مدیریت حساب، پشتیبانی 24 ساعته و بسیاری از امکانات دیگر است.
تماس با شماره پشتیبانی ایرانسل
یکی از خدمات خوب ایرانسل امکان پشتیبانی 24 ساعته از طریق تماس یا به صورت چت آنلاین است. در پشتیبانی ایرانسل امکان ثبت نظر، ثبت شکایت و حل مشکلات خطوط این اپراتور وجود دارد.
برای برقراری ارتباط با پشتیبانی ایرانسل میتوانید از راههای تماس با شماره پشتیبانی ایرانسل یا مشاوره آنلاین ایرانسل استفاده نمایید. توضیحات استفاده از این دو روش به شرح زیر است:
شماره اپراتور ایرانسل
بسیاری از افراد تماس تلفنی را به برقراری ارتباط آنلاین با پشتیبانی ایرانسل ترجیح میدهند. در روش تماس تلفنی با شماره پشتیبانی ایرانسل میتوانید به راحتی به بخش مربوطه وصل شده و مشکل خود را با جزئیات بیان نمایید. شما قادر به برقراری تماس با پشتیبانی ایرانسل در تمامی ساعات هستید.پشتیبانی ایرانسل به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی و پشتیبانی مشترکین خود است.
در زیر با شماره های پشتیبانی ایرانسل آشنا خواهید شد:
- مشترکین ایرانسل میتوانند در صورت داشتن سوال یا مشکلی، از شماره تماس ایرانسل 700 برای برقراری ارتباط با پشتیبانی ایرانسل استفاده کنند. شما با وارد کردن ارقام 700 در صفحه تماس میتوانید به اپراتور آن متصل شوید و با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید.
- اگر از ایرانسل نسل TD-LTE 4 استفاده میکنید، برای برقراری تماس با پشتیبانی ایرانسل باید 707 را شمارهگیری کنید.
- برای تماس با ایرانسل میتوانید از شماره 09377070000 هم استفاده نمایید.
- برای کسب راهنمایی در زمینه امور اداری میتوانید با شماره 02123191000 تماس حاصل فرمایید.
مشاوره آنلاین ایرانسل
اگر امکان برقراری ارتباط از طریق شماره اپراتور ایرانسل را نداشته باشید، یک روش آنلاین نیز برای برقراری ارتباط با کارشناسان ایرانسل وجود دارد. شما میتوانید به راحتی از طریق گفتوگوی آنلاین با کارشناسان ایرانسل مشکل خود را مطرح نمایید. برای مشاوره آنلاین باید وارد برنامه ”ایرانسل من” شوید.
در پنل مربوطه در صفحه برنامه، گزینهای تحت عنوان ایجاد گفتوگوی آنلاین با کارشناسان ایرانسل وجود دارد. در صورت انتخاب این گزینه به راحتی میتوانید به پشتیبانی متصل شوید.
برای برقراری ارتباط آنلاین با کارشناسان ایرانسل میتوانید از وبسایت رسمی نیز اقدام نمایید.
تماس با ایرانسل از طریق ربات
در پیامرسان گپ یک روش برای ارتباط با پشتیبانی ایرانسل وجود دارد. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ایرانسل میتوانید از ربات نیز استفاده نمایید. برای این کار باید لینک مربوط به ربات را در پیامرسان گپ وارد کنید. ربات ایرانسل برای زمان ثبت شکایات و ارجاع پیگیری مناسب است.
مراکز تعویض سیم کارت ایرانسل
یکی از روشهای رایج برای ارتباط با پشتیبانی ایرانسل و حل مشکلات سیم کارت به خصوص تعویض آن، مراجعه حضوری به مراکز مربوط به این اپراتور است. مراکز تعویض سیم کارت ایرانسل در تمامی شهرها و در سرتاسر جهان وجود دارد.
اگر بنا بر مشکلات و دلایلی نیاز به تعویض سیم کارت ایرانسل خود پیدا کردید، بایستی به نزدیکترین مرکز تعویض سیم کارت مراجعه نمایید. در مراکز و نمایندگیهای ایرانسل تمامی خدمات اعم از مسدودی سیم کارت، حل مشکل اینترنت ایرانسل و سایر ایرادهای خطوط ایرانسلی و… ارائه میشود.
پشتیبانی ایرانسل در مشهد
اگر در شهر مشهد سکونت دارید، میتوانید برای کسب اطلاعات درباره مشکلات در خطوط ایرانسلی خود و حل آنها به مراکز و نمایندگیهای ایرانسل در مشهد مراجعه کنید. شما به راحتی در سرتاسر نقاط مشهد میتوانید به مراکز پشتیبانی ایرانسل دسترسی یابید.
سیم سرویس نمایندگی رسمی ایرانسل در خیایان احمد آباد مشهد، جنب پاساژ ورسیج با کد ۵۲۰۳۷ آماده ارائه خدمات پشتیبانی ایرانسل به شما مشهدی های عزیز می باشد.
چگونه نظر و یا شکایت را در اپراتور ایرانسل ثبت کنیم؟
شرکت ایرانسل این امکان را فراهم کرده که مشترکین بتوانند به راحتی نظرات خود را در خصوص سیم کارت خود به ثبت برسانند و اگر شکایتی دارند، با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند.
برای ثبت شکایات و نظرات مثبت و منفی خود در باب ایرانسل باید با تلفن پشتیبانی ایرانسل تماس حاصل فرمایید. شماره تماس ایرانسل به شرح زیر است:
- 700
- 707
- 09377000000
- 09377070000
البته امکان ایجاد گفت و گوی آنلاین نیز وجود دارد و در این روش دیگر نیازی به تماس با اپراتور ایرانسل نیست. ایرانسل در هر زمان سعی کرده تا بنا بر شکایات مشترکین، ایرادهای اپراتور خود را برطرف سازد تا افراد بتوانند به راحتی و بدون سختی از خدمات ایرانسل اعم از اینترنت، تماس، پرداخت قبوض و… استفاده کنند.
آیا ایرانسل با مشترکین خود تماس می گیرد؟
تاکنون دیده شده که بسیاری از مشترکین ایرانسلی تماسهایی را از سوی ایرانسل دریافت کردهاند. به این نکته توجه کنید که شرکت ایرانسل تنها از طریق شماره 09377070000 با مشترکین خود تماس میگیرد و پیام ایرانسل یا برخی اطلاعات را در مورد بدهی مانده و… به افراد میدهد. در واقع اگر با شمارهای غیر از این ارقام مواجه شدهاید، به آن اطمینان نکنید.
سخن پایانی
پشتیبانی 24 ساعته از مزایای ویژه اپراتور ایرانسل محسوب میشود. شما می توانید برای دریافت پشتیبانی ایرانسل علاوه بر تماس با شماره ۷۰۰، وارد برنامه ”ایرانسل من” شده و به گفتگوی آنلاین با کارشناس ایرانسل بپردازید.
در پایان ضمن تشکر از شما برای مراجعه و مطالعه مطالب سایت سیم سرویس خواهشمندیم تا در صورت نیاز به خدمات اپراتور ایرانسل، با مراجعه به سایت سیم سرویس از تمامی خدمات اعم از خرید سیم کارت، سوزاندن سیم کارت، فروش مودم و…. بدون نیاز به مراجعه حضوری بهرهمند شوید.